Συνεχίζεται η ανάπτυξη του δικτύου για τα live παιχνίδια VLTs από τον ΟΠΑΠ, μετά την νομοθετική διευθέτηση του ζητήματος που είχε δημιουργήσει η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Ντάμιαν Κόουπ, μιλώντας σε αναλυτές στο πλαίσιο τηλεδιάσκεψης για την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του πρώτου εξαμήνου 2019, ανέφερε πως μέχρι το τέλος του Οκτωβρίου θα λειτουργούν περί τα 22 – 23 χιλιάδες παιγνιομηχανήματα (σ.σ. από περίπου 20,3 χιλιάδες σήμερα), ενώ ο στόχος των 25 χιλιάδων VLTs θα επιτευχθεί μέχρι το τέλος του 2019.
Ήδη η δραστηριότητα των VLTs λειτουργεί καταλυτικά για τα οικονομικά μεγέθη του ΟΠΑΠ. Στο πρώτο εξάμηνο του έτους τα καθαρά έσοδα προ εισφορών από τα VLTs συνέχισαν την ανοδική του πορεία και διαμορφώθηκαν σε 139,9 εκατ. ευρώ, έναντι 89,4 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εξάμηνο του 2018.
Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών από τα VLTs στο β’ τρίμηνο 2019 διαμορφώθηκαν σε 70,9 εκατ. ευρώ. Η διοίκηση του Ομίλου σημείωσε πως η μέση δαπάνη ανά επίσκεψη πλέον ανέρχεται στα επίπεδα των 29 ευρώ, το ημερήσιο GGR ανά παιγνιομηχάνημα στα επίπεδα των 40 ευρώ, ενώ η εγγεγραμμένη βάση παικτών ξεπέρασε τις 355 χιλιάδες, από 219 χιλιάδες την αντίστοιχη περίοδο του 2019.
Ο κ. Κόουπ αναφέρθηκε στο τζακ-ποτ που εισήχθη στο δίκτυο των παιγνιομηχανημάτων στο δεύτερο τρίμηνο του 2019, κάτι που έχει συναντήσει την ανταπόκριση των πελατών και συνεργατών.
Παράλληλα, ανέφερε πως υπάρχουν ακόμη περιθώρια βελτίωσης τόσο στα σημεία των Play Gaming Halls και στα πρακτορεία όπου λειτουργούν τα VLTs, όσο και στην προώθηση των υπηρεσιών, προαναγγέλλοντας πως η εταιρεία θα συνεχίσει τις πρωτοβουλίες της για την εισαγωγή νέων παιχνιδιών, κάτι που αναμένεται μέσα σε διάστημα 3-6 μηνών.
Καταστήματα
Σε ό,τι αφορά στο πρόγραμμα Retail Excellence 2020 που έχει ως στόχο να καταστήσει τα καταστήματα ΟΠΑΠ ελκυστικούς προορισμούς διασκέδασης, μέσω της αξιοποίησης ψηφιακών τεχνολογιών, νέων προϊόντων και υπηρεσιών για τους συνεργάτες της εταιρείας, προχωρά με εντατικούς ρυθμούς
Όπως σχολίασε ο κ. Κόουπ, τα τελευταία τρία χρόνια, ο ΟΠΑΠ έχει καταφέρει να ανανεώσει ή να αναβαθμίσει περισσότερο από το ένα τρίτο του δικτύου καταστημάτων του σε όλη την Ελλάδα. Συνολικά 320 νέα ή ανακαινισμένα καταστήματα ΟΠΑΠ είχαν ανοίξει έως τα τέλη του πρώτου εξαμήνου.
Το δίκτυο σημείων πώλησης του Οργανισμού ανήλθε στο τέλος του περασμένου Ιουνίου στα 3.853 καταστήματα, με τη μέση προμήθεια των πρακτόρων του ΟΠΑΠ να έχει αυξηθεί κατά 2% σε ετήσια βάση στο πρώτο εξάμηνο του 2019 και την απόδοση των καταστημάτων να έχει αυξηθεί κατά 20% στο ίδιο διάστημα.
Ενδιαφέρον είναι οι παρατηρήσεις για τη δραστηριότητα στη διαδικτυακή αγορά, όπου ο ΟΠΑΠ συνεχίζει να αναπτύσσει τη διπλή στρατηγική του για την online αγορά, εστιάζοντας τόσο στην ανάπτυξη της δικής του δραστηριότητας (ΟΠΑΠ online), όσο και στην επένδυση στο Stoiximan Group.
Η διοίκηση τόνισε πως η διάθεση του Τζόκερ διαδικτυακά συνέβαλλε στην ενίσχυση της online πελατειακής βάσης του ΟΠΑΠ. Ο τζίρος που προέρχεται από το Τζόκερ online έφθασε σε διάστημα μόλις 3-4 μηνών στο 3% του συνολικού τζίρου του παιχνιδιού, με αυξητικές τάσεις.
Όπως αναφέρθηκε, ωστόσο, η διάθεση νέων παιχνιδιών θα εξαρτηθεί και από το περιεχόμενο της νέας ρύθμισης για τη διαδικτυακή αγορά τυχερών παιχνιδιών που η κυβέρνηση αξιολογεί, έπειτα από την ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής σχολίων από τα κράτη-μέλη της Ε.Ε. επί του σχεδίου νόμου που απεστάλη στην Ε.Ε. για την αγορά τυχερών παιχνιδιών μέσω διαδικτύου.
Πηγή: capital.gr