Online Casino Live για το 2024
wheel-center wheel-ring

Ενδιαφέρον των μεγάλων παικτών για την άδεια Live Καζίνο στο Ελληνικό

elliniko1-thumb-largeΥπαρκτό και μάλιστα ισχυρό είναι το επενδυτικό ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά Live Καζίνο, όλων των μεγάλων διεθνών ομιλών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο. Στο επίκεντρο της προσοχής τους βρίσκεται ο διαγωνισμός για άδεια λειτουργίας Live Καζίνο στο Ελληνικό, για τον οποίο έχει δεσμευτεί η κυβέρνηση. Μάλιστα, στελέχη αυτών των πολυεθνικών επιχειρήσεων έχουν ήδη επισκεφθεί την Αθήνα και έχουν πραγματοποιήσει διερευνητικές επαφές, τις οποίες αναμένεται να συνεχίσουν μόλις ξεκαθαρίσει η εικόνα για τη λειτουργία της αγοράς. Οπως βέβαια και των όρων του διαγωνισμού για τη συγκεκριμένη επένδυση.

Γνωρίστε το μαγικό κόσμο της Interwetten live casino (Κλικ εδώ)

Αυτά πληροφορείται η «Κ» από κύκλους σε άμεση και διαρκή επαφή τόσο με αμερικανικά όσο και ισραηλινά επιχειρηματικά συμφέροντα του κλάδου. Το ίδιο μήνυμα, δε, εκπέμπεται και από κινεζικούς ομίλους, που ήδη βρίσκονται στη διαδικασία απόκτησης άδειας Live Καζίνο στην Κύπρο (Melco International Development Limited).

Το ενδιαφέρον αυτό όμως δεν είναι σε καμία περίπτωση βέβαιο πως θα μετουσιωθεί σε δεσμευτικές προσφορές όταν τελικά προκηρυχτεί ο διαγωνισμός, αφού τα δεδομένα που απαιτούνται για να καταρτιστούν τα επιχειρηματικά σχέδια και να υπολογιστούν οι επενδυτικές αποδόσεις, και άρα το τίμημα, δεν είναι απλώς ασαφή, αλλά άγνωστα. Ενα εκ των κρίσιμων ερωτημάτων είναι το πώς θα ενταχτούν στο ευρύτερο πλαίσιο τα δύο λειτουργούντα Live Καζίνο στην Αττική, του Λουτρακίου και της Πάρνηθας. Οπως και το κατά πόσον θα επιτραπεί στο Live Καζίνο Πάρνηθας (στο μετοχικό κεφάλαιο του οποίου συμμετέχει με 49% το ελληνικό Δημόσιο) να μεταφερθεί, όπως επιδιώκει, πλησιέστερα στην Αθήνα και πού…

Παράπλευρες απώλειες

Ελληνικό ενδιαφέρον και μάλιστα σημαντικό ενδέχεται να αποδειχτεί πως έχει η «αερομαχία» που ξέσπασε πριν από λίγες ημέρες μεταξύ της γερμανικής Lufthansa και της ιρλανδικής Ryanair για τους αιθέρες της Φρανκφούρτης. Και αυτό διότι διαχειρίστρια του αεροδρομίου της Φρανκφούρτης είναι η Fraport, που εξαγοράζει και τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια στην Ελλάδα. Είναι η Fraport που έκλεισε τη συμφωνία με τη Ryanair και μάλιστα με τέλη χαμηλότερα από αυτά που καταβάλλει (τουλάχιστον μέχρι στιγμής) η Lufthansa. Ο CEO της γερμανικής αεροπορικής, Κάρστεν Σπορ, δεν έχει κρύψει τον εκνευρισμό του για την εξέλιξη αυτή στους συνεργάτες του, αφού η έλευση μιας μεγάλης ανταγωνίστριας χαμηλού κόστους και μάλιστα εντός της έδρας της σκληραίνει τη μάχη για τα μερίδια αγοράς.

Δημοσίως δηλώνει πως η έκπτωση που επέτυχε η Ryanair θα εξοικονομήσει στη Lufthansa 200 με 300 εκατ. ευρώ ετησίως, αφού στο εξής αξιώνει να πληρώνει και αυτή όσο η ιρλανδική ανταγωνίστρια. Μέχρις εδώ όλα καλά, αφού είναι μακριά από εμάς. Ή μήπως δεν είναι; Βλέπετε, μεταξύ των μετόχων της Fraport είναι με 8,44% και η Lufthansa, η οποία μάλιστα συμμετέχει με ένα μέλος της και στο εποπτικό συμβούλιο της Fraport. Κάποιοι στη Γερμανία ανησυχούν ήδη για «εντάσεις» στη διαδικασία λήψης αποφάσεων της οσονούπω διαχειρίστριας και των δικών μας 14 περιφερειακών αεροδρομίων. Οψόμεθα.

Concordia Summit στην Αθήνα

Σε μία ένδειξη της γεωπολιτικής σημασίας που προσδίδουν οι ΗΠΑ στην Ελλάδα, το Concordia Summit σχεδιάζει να πραγματοποιήσει τον ερχόμενο Ιούνιο το πρώτο ευρωπαϊκό του συνέδριο στην Αθήνα. Το συνέδριο της Νέας Υόρκης πραγματοποιείται κάθε χρόνο παράλληλα με τη Σύνοδο των Ηνωμένων Εθνών, στο παρελθόν έχει φιλοξενήσει ομιλητές όπως τον αντιπρόεδρο των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν. Ο συνιδρυτής Νικ Λογοθέτης θεωρεί εξαιρετική τιμή του την επιλογή της Αθήνας, καθώς δηλώνει περήφανος για την ελληνική του κληρονομιά. Με σχέδια να επεκταθεί περαιτέρω στην Ευρώπη και τη Λ. Αμερική και με την υποστήριξη του Libra Group, η Σύνοδος των Αθηνών θα εστιάσει μεταξύ άλλων στην προσφυγική κρίση, την περιφερειακή ασφάλεια και το μέλλον της Ευρώπης.

30.000 απoλύσεις σχεδιάζει η VW

Η Volkswagen σχεδιάζει δραστική μείωση 30.000 θέσεων εργασίας και από αυτές οι 23.000 θα αφορούν τα εργοστάσια στη Γερμανία. Στόχος της να μειώνει δαπάνες κατά 3,7 δισ. ευρώ ετησίως έως το 2020, ώστε να χρηματοδοτήσει τη στροφή της σε ηλεκτροκίνητα οχήματα και σε αυτόνομα οχήματα. Η διοίκηση της VW συμφώνησε με τα συνδικάτα να ενισχυθεί η παραγωγικότητα στα γερμανικά εργοστάσιά της κατά 25%. Επιπλέον, αναμένει βελτίωση του περιθωρίου λειτουργικών κερδών στο 4% έως το 2020 εν συγκρίσει με το 2% το οποίο προβλέπεται για το 2016. Εν τω μεταξύ, η ιστοσελίδα χρειάζεται εξοικονόμηση πόρων και για να αντεπεξέλθει στα κόστη που απορρέουν διαδοχικά από το σκάνδαλο στις μετρήσεις ρύπων. Στον συμβιβασμό της με τις Αρχές στις ΗΠΑ θα πληρώσει 14,7 δισ. δολ. και έπεται πληθώρα αγωγών ένθεν κακείθεν του Ατλαντικού.

Πηγή: kathimerini.gr

Διαβάστε ακόμα